Despre Noi
Cu o experienta de peste 16 ani in domeniu, din vara anului 2021 am devenit reprezentanti oficiali ai primul brand japonez de motoare outboard: Tohatsu. O marca sinonim cu fiabilitatea si eficienta, ce acum este in mod oficial prezenta pe piata din Romania.
Comercializam, montam si servisam motoare de barca outboard Tohatsu la baza noastra de pe malul Lacului Snagov.
Despre Tohatsu
Ambarcatiunea este un spirit înrudit către mare, râu și lac. Barcile te scufundă în natură și te conduc spre experiențe de neuitat. Și motorul outboardul contribuie la realizarea tuturor acestor vise.
Motoarele Tohatsu reprezinta cu mult mai mult decat o specificatie tehnica. Un motor cu adevărat excelent oferă totul – performanță, siguranță și ușurința maximă de utilizare. De aceea nu ne oprim niciodată să ne punem întrebările esențiale despre ceea ce face un motor excelent. Facem asta din 1922, când inginerul de aviație Masuzo Takata a fondat Tohatsu.
De nenumărate ori, inovațiile Tohatsu au făcut valuri care au schimbat lumea
De exemplu, motocicleta Tohatsu, care a dominat industria cu motorul său compact. Sau motoarele outboard Tohatsu, construite cu tehnologia noastră unică de injecție directă, care a revoluționat performanța de mediu. Suntem fără compromisuri în căutarea de motoare outboard care sunt atât durabile, cât și cele mai ușoare. Urmărim calitatea supremă pentru a oferi o experiență de inspirație a motorului. Aceasta este promisiunea noastră de neclintit: să oferim o experiență mai rafinată și mai stimulantă . Aripile albastre Tohatsu evocă imaginea șoimului de mare, o pasăre care se înalță peste oceanele lumii. Cercul reprezintă marea. Aripile șoimului de mare care o depășesc simbolizează inovația Tohatsu, ideile pionierate care inspiră acțiunea care depășește convenționalul. Vântul este fluxul vieții. Uneori, poate chiar schimba lumea. Vrem ca oamenii de pretutindeni să simtă vântul exaltant care iese de pe aripile Tohatsu. Ne turnăm pasiunea în fiecare detaliu pentru a oferi oamenilor din întreaga lume o experiență de navigare mai inteligentă și mai interesantă.

Istoria Tohatsu
1922 | Takata Motor Research Institute a fost fondat de Takata Masuzo și Ginji Takei. |
---|---|
1925 | Redenumit ca Takata Motor Enterprise. |
1930 | Tokyo Plant a fost mutată la Osaki cu 25 de angajați. |
1932 | Redenumit Takata Motor Manufacturing Corporation și reînființat ca companie. |
1935 | Takata Motor a dezvoltat Motorul Outboard 2F-50. |
1939 | Redenumit Tokyo Hatsudoki Corporation. |
1943 | Uzina Okaya a fost construită datorită anticipării unui atac aerian în Tokyo. |
1948 | S-a început producția de motoare agricole și s-a produs pompa de irigare seria VB. |
1949 | VC-50, prima pompă portabilă de incendiu mică de pe piața internă, a fost dezvoltată. |
1950 | Tokyo Hatsudoki a fost listat la bursa de valori din Tokyo. |
1953 | Puppy, motocicletă de 48cc a fost eliberată. |
1956 | Tokyo Hatsudoki a început producția de motoare forboard. Primele modele au fost denumite serii OB. |
1957 | A fost lansat motorul micro-mini agricol. |
1960 | Tokyo Hatsudoki a înregistrat pierderi, iar dividendele au fost reduse la zero. Runpet CA2 a fost introdus și a câștigat curse de clubman. |
1961 | Tokyo Hatsudoki a fost corporatizat sub Fuji Electric Manufacturing Corp. |
1962 | A avut loc primul Tokyo Boat Show. |
1965 | Conform Legii privind reabilitarea, Tokyo Hatsudoki a încetat producția de motociclete. |
1966 | A fost introdusă pompa de stingere a incendiilor V50A. |
1968 | Sediul central sa mutat la Azusawa, Itabashi. |
1969 | Tokyo Hatsudoki a început producția de motoare pentru snowmobile pentru Rupp Corp. în SUA |
1970 | Tokyo Hatsudoki a introdus B38A, primul motor exterior al Japoniei de 25 de cai putere. |
1972 | Numele companiei a fost schimbat în Tohatsu Corporation. |
1974 | A fost lansat CJ1000, Cold Jet pentru camioane din clasa de 2 tone. |
1976 | A fost introdus motorul exterior M35A. |
1980 | A fost introdus motorul exterior M55A (55 cai putere). |
1984 | Tohatsu s-a afiliat la Nissan Motors și a început să furnizeze motoare exterioare către Nissan în baza OEM. |
1986 | A fost introdus motorul exterior M90A cu 3 cilindri și 90 de cai putere. |
1988 | Tohatsu a înființat o companie mixtă „Tohatsu Marine Corporation” cu Brunswick. |
1989 | A debutat motorul exterior M140A. |
1990 | A fost introdusă pompa de stingere a incendiilor cu zgomot redus V46A. |
1991 | Au fost lansate outboard-uri mici și ușoare, M2.5A, M4C și M6B. |
1992 | Au fost lansate motoare forboard, M70B și M60B. |
1998 | A fost introdus MFS5A cu 1 cilindru și 123cc. |
1999 | Au fost lansate motoare exterioare MFS9.9A, MFS15A în 4 timpi. |
2000 | A fost introdus TLDI MD50A. A fost introdusă pompa portabilă de stingere a incendiilor VC52A. |
2001 | Au fost lansate TLDI MD90A și MFS30A în 4 timpi. |
2005 | Tohatsu Marine Corp. s-a mutat la noua fabrică din Komagane. A debutat modelul EFI în 4 timpi MFS25 / 30. |
2006 | TLDI MD115A a fost lansat. A fost lansată VF53AS, pompă portabilă de stingere a incendiilor cu motor ecologic în 4 timpi. |
2007 | Tohatsu a sărbătorit 75 de ani. |